جشن میلاد کریم آل طه در رادیو معارف
کد خبر: 3508507
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵

جشن میلاد کریم آل طه در رادیو معارف

کانون خبرنگاران نبأ: ویژه‌برنامه زنده «کریمانه» در شب میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) از رادیو معارف پخش می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از روابط عمومی راديو معارف، حجت‌الاسلام والمسلمين محمدمحسن طبسی در ويژه‌برنامه زنده «كريمانه» به تبيين سجايای اخلاقی و سيره عبادی و اجتماعی امام حسن مجتبی(ع) می‌پردازد.

اين كارشناس تاريخ و سيره در پاسخ به اين پرسش‌ها كه به چه افرادی كريم می‌گويند و چرا به رمضان، رمضان كريم گفته می‌شود؛ به تشريح شباهت‌های مولود مبارک اين ماه و كرامت‌های ماه ضيافت می‌پردازد و راه‌های تقويت انوار كرامت در وجود انسان را بر می‌شمارد.

قرائت اشعار در مدح و منقبت امام حسن مجتبی(ع)، پخش گزارش از مناطق مختلف ايران اسلامی و پوشش جشن‌های نيمه رمضان از بخش‌های ويژه‌برنامه «كريمانه» است. اين ويژه‌برنامه به همت گروه قرآن و اهل بيت(ع) به تهيه‌كنندگی سيداحمد محمودی و گويندگی مجيد گلشيری دوشنبه، 31 خردادماه از ساعت 21:30 به روی آنتن راديو معارف می‌رود.

گره‌گشایی در صبح روشن

حجت‌الاسلام و‌المسلمين محمدجواد فلاح در برنامه «صبح روشن» راديو معارف از جایگاه و اهمیت خيرخواهى و گره‌گشایی به‌عنوان یکی از اصول اخلاق اجتماعی در اسلام سخن می‌گوید.

اين پژوهشگر مباحث اعتقادی با نگاه به آیات وحی و تعالیم اهل بیت(ع) به تبیین کارکردهای خیرخواهی و گره‌گشایی در جامعه دینی می‌پردازد و آثار و برکات آن را برمی‌شمارد.

برنامه «صبح روشن» با تلاش گروه فرهنگ و جامعه راديو معارف به تهيه‌كنندگی محمدحسن جلالی و اجرای رضا هدايت‌فر هر هفته شنبه تا دوشنبه، ساعت 9 زنده و مستقيم از صدای فضيلت پخش می‌شود.
جلال بیطرفان

captcha