اعلام فراخوان «گردشگری مذهبی با نگاه قرآنی» از سوی مهد قرآن آران و بیدگل
کد خبر: 3517323
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

اعلام فراخوان «گردشگری مذهبی با نگاه قرآنی» از سوی مهد قرآن آران و بیدگل

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت آران و بیدگل اصفهان، فراخوان «گردشگری مذهبی با نگاه قرآنی» را اعلام کرد.

حجت الاسلام و‌المسلمین حجت‌الله جلالی، مدیر مهد قرآن کریم و ولایت آران و بیدگل اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این مطلب گفت: از آنجایی که شهر آران و بیدگل در استان اصفهان قرار دارد و به‌دلیل خوش آب و هوا بودن این منطقه، هر ساله گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند که در این راستا این مؤسسه به فکر برپایی همایشی تحت عنوان گردشگری قرآنی کرده است.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش، می‌توانند تمام طرح‌های گردشگری با محتوای قرآنی را به بخش پژوهش‌سرای ثقلین این مؤسسه ارسال کنند.

جلالی افزود: در بخش گردشگری، تلاش است که علاقه‌مندان و مسافران به صورت نامحسوس، مفاهیم قرآنی و تاریخی را کسب کرده و بتوانند آن را انتقال دهند که این بسیار ارزشمند است.

جلالی خاطر‌نشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا مهر‌ماه جهت ارسال مقالات و طرح‌ها به همایش اقدام کنند و همچنین برپایی همایش در بهمن‌ماه با حضور مدیران گردشگری و فعالان قرآنی انجام می‌شود.
captcha