همایش رهبری جوانان مسلمان در آکسفورد برگزار شد
کد خبر: 3529625
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴

همایش رهبری جوانان مسلمان در آکسفورد برگزار شد

گروه بین‌الملل: یازدهمین دوره همایش رهبری جوانان مسلمان در مرکز مطالعات اسلامی آکسفورد واقع در شهر آکسفورد انگلیس برگزار شد.

همایش رهبری جوانان مسلمان در آکسفورد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «Islamic News»، این همایش با هدف ترغیب جوانان مسلمان انگلیس برای گسترش توانایی‌های خود و بیان نظرات خود در مسائلی که آنان را تحت تأثیر قرار می‌دهد، برگزار شد.

همچنین این همایش که به مدت 10 روز برگزار شد، فرصتی در اختیار جوانان مسلمان گذاشت تا توانایی‌ها و استعدادهای خود را برای پیشرفت جامعه به کار گیرند.

وزرا، سیاستمداران، اعضای پارلمان، متخصصان عرصه حقوق و تجارت، اساتید دانشگاه، نمایندگان سازمان‌های غیردولتی و رسانه‌های بریتانیایی نیز در این همایش حضور داشتند.

عبدالعزیز عثمان التویجری، دبیرکل سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی اسلامی(آیسسکو) با حضور در این همایش بر نقض جوانان برای حل مشکلات جامعه و توسعه گفت‌گوهای بین فرهنگی و همزیستی مسالمت‌آمیز تأکید کرد.

مرکز مطالعات اسلامی آکسفورد یکی از مراکز مستقل دانشگاه آکسفورد انگلیس است که در سال ۱۹۸۵ با هدف تشویق مطالعات آکادمیک در مورد اسلام و مسلمانان راه‌اندازی شده است.

captcha