نبود حمایت‌های مادی و معنوی معاونت قرآن از مؤسسات استان بوشهر
کد خبر: 3557131
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
کشاورزنیا عنوان کرد:

نبود حمایت‌های مادی و معنوی معاونت قرآن از مؤسسات استان بوشهر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان بوشهر با ابراز گلایه‌مندی از عدم حمایت مادی و معنوی معاونت قرآن و عترت از مؤسسات قرآنی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از اتقان نیوز، کشاورزنیا،  مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن وعترت استان بوشهر درخصوص حمایت‌های مادی و معنوی مسئولین قرآنی گفت: متأسفانه تا به امروز به هیچ عنوان یک ریال از تهران بودجه از سمت معاونت قرآن وعترت نیامده است و منهای آن دریغ از پرس و جویی معنوی مؤسسات قرآنی بوشهر از سمت معاونت و قرآن کشور شود.
وی ادامه داد: همین حضور معنوی و پیگیری کارها برای مؤسسات قرآنی مردم نهاد ارزشمند است و با تأکید می‌گویم معاونت قرآن و عترت کشوری هیچ کمکی برای مؤسسات قرآنی استان بوشهر انجام نداده است.
کشاورزنیا درخصوص برنامه و فعالیت‌های قرآنی این اتحادیه افزود: کارگاه تربیت فرزند از دیدگاه قرآن وعترت نیز هر ماهه به طور مداوم و پیوسته در شهرستان‌های اطراف بوشهر برپا می‌شود.
وی عنوان کرد: آخرین جلسه این کارگاه در شهرستان برازجان و شهرستان بوشهر با تدریس الهی‌پارسا برگزار شد.
 کشاورزنیا درخصوص برنامه‌های آتی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های آتی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان بوشهر در ماه آینده برگزاری کلاس آموزش تخصصی تدبر در قرآن کریم در بوشهر و چغادک است که بهمن‌ماه تشکیل خواهد شد.
captcha