خانه‌های جوان به اداره‌کل ورزش و جوانان واگذار شوند
کد خبر: 3571240
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
عزیزپور:

خانه‌های جوان به اداره‌کل ورزش و جوانان واگذار شوند

گروه اجتماعی: مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با اشاره به این‌که خانه‌های جوان در راستای ساماندهی فعالیت‌های جوانان احداث شده بودند که اکنون در اختیار فرمانداری‌ها نیستند، گفت: متأسفانه این خانه‌ها در اختیار افراد شخصی یا واحدهای غیر مرتبط قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، علی‌‌یاور عزیزپور، مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان، دوشنبه، 18 بهمن‌ماه، در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان لرستان که در استانداری برگزار شد، با اشاره به این‌که خانه‌های جوان در راستای ساماندهی فعالیت‌های جوانان احداث شده بودند که اکنون در اختیار فرمانداری‌ها نیستند، گفت: متاسفانه این خانه‌ها در اختیار افراد شخصی یا واحدهای غیر مرتبط قرار گرفته‌اند.
وی با بیان این‌که خانه‌های جوان در همه شهرهای لرستان احداث شده‌اند، تصریح کرد: خانه جوانان شهر خرم‌آباد تحویل یک مرکز مشاوره ژنتیک شده است.
عزیزپور ادامه داد: خانه جوان شهر الشتر به شهرداری واگذار شده و در شهر نورآباد نیز این مکان تبدیل به خانه شخصی شده است، درخواست داریم این خانه‌ها با توجه به هدفی که در ساخت آن‌ها وجود داشته به اداره‌کل ورزش و جوانان واگذار شوند.
هوشنگ بازوند، استاندار لرستان نیز در این جلسه با تاکید بر این‌که اداره‌کل ورزش و جوانان باید برای خانه‌های جوان برنامه ارائه دهد، گفت: جلسه‌ای با حضور فرمانداران تشکیل خواهد شد و این خانه‌ها را به ورزش و جوانان برگشت می دهیم، مشروط بر این‌که برای فعالیت در آنها برنامه‌ریزی شود.
captcha