«رضا محمدپور» قاری این هفته شورای عالی قرآن در اردبیل
کد خبر: 3588892
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

«رضا محمدپور» قاری این هفته شورای عالی قرآن در اردبیل

گروه فعالیت‌های قرآنی: کرسی‌های تلاوت اذانگاهی شورای عالی قرآن علاوه بر استان تهران در شهرهای دیگر نیز برگزار می‌شود و این هفته اردبیل میزبان آن است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی قرآن، در ادامه اجرای برنامه کرسی‌های تلاوت اذانگاهی قرآن در شهر تهران، مقرر شد این کرسی اذانگاهی، چهارشنبه اول هر ماه در استان‌هایی که از قاریان ممتاز و مصوب برخوردارند نیز برگزار شود. این اقدام با همکاری شورای عالی قرآن، رادیو قرآن و صدا و سیمای مراکز استان‌ها انجام خواهد شد.
این برنامه از سال 93 آغاز شده و تاکنون محمدجواد پناهی(خراسان رضوی)، مسعود نیکدستی(اصفهان)، عباس هاشمی(بوشهر)، رضا محمدپور(اردبیل)، محمود لطفی‌نیا(گیلان)، قاسم مقدمی(خوزستان)، هوشنگ یاری(کرمانشاه)، وحید وکیلی(آذربایجان غربی)، حسن دانش(یزد)، حامد ولی‌زاده(آذربایجان غربی)، سیدجواد حسینی(خراسان رضوی)، مسعود عنایتی‌مقدم(اصفهان) و محمود لطفی‌نیا(گیلان) در آن به تلاوت قرآن پرداخته‌اند.
کرسی تلاوت این ماه نیز روز چهارشنبه، 30 فروردین‌ماه 96 در استان اردبیل برگزار می‌شود و در آن رضا محمدپور به تلاوت آيات 15 تا 30 سوره مباركه فاطر خواهد پرداخت.
گفتنی است؛ از جمله اهداف این کرسی‌ها، استفاده از قاریان خوش‌خوان و با‌استعداد اقصی نقاط کشور است.
captcha