جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در کوهبنان برگزار می‌شود
کد خبر: 3603803
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸

جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در کوهبنان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهبنان گفت: در راستای ترویج فرهنگ رضوی و کتاب‌خوانی برگزاری هفتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، خلیل باقی‌زاده، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهبنان در نخستین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید گفت: در راستای ترویج فرهنگ رضوی و کتاب‌خوانی و بهره‌مندی از سیره پاک ائمه اطهار به ویژه امام رضا(ع) برگزاری هفتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه جشنواره رضوی در سال جاری در ایام کرامت برگزار می‌‌شود، افزود: در این راستا منابعی با موضوع حضرت فاطمه معصومه(س) و احمد بن موسی(ع) به جشنواره اضافه شده است.
باقی‌زاده تصریح کرد: در این جشنواره شش عنوان کتاب در بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگسال با موضوع‌های امام رضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) و احمد بن موسی(ع) برگزار می‌شود.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهبنان ادامه داد: برای بخش جوان و بزرگسال علاوه بر کتاب‎های مرتبط با موضوع امام رضا(ع) دو کتاب با موضوع امام رضا ع) و زندگی، مهارت‌های زندگی در سیره رضوی و بانوی ملکوت و چلچراغ مد نظر قرار دارد.
وی اظهار کرد: در جشنواره امسال کودکان می‎توانند در دو بخش نقاشی و پویش مجازی شرکت کنند و برای دریافت کتاب‌ها به کتابخانه‌های عمومی استان کرمان مراجعه و یا سایت اینترنتی دانلود فایل را انجام دهند.
یادآور می‌شود، نخستین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید در سال جاری با حضور فرماندار و سایر اعضا در محل کتابخانه عمومی شهید اول شهرستان کوهبنان برگزار شد.
منبع: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهبنان
captcha