طنین نوای قرآن دعا در مساجد گراش/ اعزام 60 مبلغ در ایام ماه مبارك رمضان
کد خبر: 3604153
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶

طنین نوای قرآن دعا در مساجد گراش/ اعزام 60 مبلغ در ایام ماه مبارك رمضان

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی گراش گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان ماه ضیافت‌الله، نوای ذکر و مناجات در مساجد و حسینیه‌های شهرستان گراش طنین‌انداز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام روح‌الله یزدان‌پرست، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گراش امروز، 7 خردادماه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام بهار قرآن، گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان ماه ضیافت‌الله، نوای ذکر و مناجات در مساجد و حسینیه‌های شهرستان گراش طنین‌انداز شد.

وی افزود: امسال بحمد الهی متصدیان مساجد و حسینیه‌ها با شور و هیجان بیشتری نسبت به سال‌های گذشته به اداره تبلیغات اسلامی مراجعه کرده و متقاضی مبلغ شدند كه در این راستا بیش از 60 مسجد و حسینیه شهرستان و روستاهای تابعه از مبلغین و روحانیون بهره‌مند شدند.

یزدان‌پرست از برپایی مراسم‌های جزءخوانی و ختم قرآن كریم به‌صورت روزانه در مساجد و حسینیه‌های این شهرستان خبر داد و گفت: علاوه بر این‌ها سفره‌های كریمانه افطاری نیز به‌همت خیران نیك‌اندیش در این مكان‌های مذهبی برپا می‌شوند.

وی در ادامه از اعزام بیش از 60 مبلغ ویژه ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف شهری و روستایی منطقه خبر داد و گفت: با فرا رسیدن ماه ضیافت الهی، ماه مبارک رمضان بنا به به درخواست مسئولان هیئت امنای مساجد شهری و روستایی گراش 60 مبلغ جهت اقامه نماز جماعت و پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی مردم، به مساجد سطح شهر و روستاهای تابعه اعزام شدند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گراش اظهار کرد: 15 نفر از مبلغان از روحانیون اعزامی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی قم و 45 نفر از آنان بومی هستند.

یزدان‌پرست گفت: مباحث اصلی سخنرانی و گفتمان‌هایی که توسط این مبلغان دینی اجرا می‌شود، شامل مباحث روزه‌داری، پاسخ به سئوالات اعتقادی و شرعی، تربیت فرزندان و ماه مبارک رمضان است.

captcha