جشنواره «فیلم رضوی» فرصتی برای ترویج ارزش‌های فرهنگی به زبان هنر
کد خبر: 3619045
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

جشنواره «فیلم رضوی» فرصتی برای ترویج ارزش‌های فرهنگی به زبان هنر

گروه هنر: نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: جشنواره «فیلم رضوی» در یزد فرصتی ارزشمند برای ترویج ارزش‌های فرهنگی به زبان هنر است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد، سیدابوالفضل موسوی، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از برنامه ریزی نهادهای فرهنگی استان در ترویج فرهنگ و سبک زندگی رضوی اظهار کرد: جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی در یزد فرصتی ارزشمند برای ترویج ارزش های فرهنگی به زبان هنر است.
موسوی بیوکی ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در این زمینه یادآور شد: امام رضا(ع) دریای جوشان محبت و یکی از بهترین الگوهای بشریت است و هنرمندان و فعالان اجتماعی باید با انسجام بیشتر و همکاری های گروهی ابعاد مختلف شخصیت امام رضا(ع) را در جامعه به ویژه برای جوانان تبیین کنند.
نماینده مردم یزد و اشکذر بر پیشینه  فرهنگی و مذهبی استان یزد اشاره کرد و گفت: خاطرات و روایت های مردمی از کرامات و شناخت دینی نسبت به هشتمین امام شیعیان خود موضوعات ارزشمندی برای تولید آثار هنری فاخر در این زمینه و از زبان مردم محب آن امام همام است که باید  بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
منبع: ارشاد یزد
captcha