کشف 134 كيلوگرم ترياك در رودبار جنوب
کد خبر: 3620690
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

کشف 134 كيلوگرم ترياك در رودبار جنوب

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامي رودبارجنوب از كشف 134 كيلوگرم ترياك توسط پليس اين شهرستان در دو عمليات جداگانه پليسي خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، رضا فیروزبخت، فرمانده انتظامي رودبارجنوب گفت: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، پلیس رودبار جنوب در عملیات اول از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی که قصد انتقال مقادیری مواد مخدر به وسیله یک دستگاه وانت نیسان از مرزهای شرقی به سمت مرکز کشور را داشتند، مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.
وی افزود: بلافاصله اکیپ‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد با تحت کنترل قرار دادن محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان در نهایت خودروی مذکور را شناسایی و آن را متوقف کردند.
فیروزبخت بیان کرد: در بازرسی از خودروی مذکور مقدار 113 کیلوگرم تریاک کشف، خودرو توقیف و سرنشینان آن که زن و شوهر بودند، دستگیر شدند.
وی ادامه داد: در عملیات دوم مأموران ایستگاه بازرسی بهادرآباد حین کنترل خودروهای عبوری در محور کهنوج – جیرفت به یک دستگاه خودروی پژو 206 مشکوک و آن را متوقف ساختند.
فرمانده انتظامی رودبار جنوب افزود: در بازرسی از خودرو 21 کیلوگرم تریاک کشف و یک نفر متهم نیز دستگیر شد.
فیروزبخت با اشاره به اینکه در این دو عملیات در مجموع 134 کیلوگرم تریاک کشف، سه نفر متهم دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
منبع: روابط عمومی نیروی انتظامی استان کرمان
captcha