برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی در زرندیه
کد خبر: 3627071
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱

برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی در زرندیه

گروه فرهنگی: به‌مناسبت دهه کرامت نمایشگاه طراحی و نقاشی در شهرستان زرندیه دایر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، به مناسبت دهه کرامت، نمایشگاه طراحی و نقاشی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه در محل مجتمع فرهنگی هنری مأمونیه دایر  شد.
احمد جوانمرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه در این باره گفت: این نمایشگاه 11 مرداد همزمان با اولین همایش هنرمندان شهرستان زرندیه افتتاح شد و بمدت 10 روز صبح و عصرآماده بازدید علاقمندان است، تعداد 50 اثرطراحی و نقاشی در تکنیک‌های طراحی با مداد، نقاشی رنگ و روغن، و طراحی با خودکار از هنرمندان شهرستان زرندیه در معرض نمایش گذاشته شده است.
وی افزود: آثار این نمایشگاه از هنرمندانی چون آقایان کریم بخشی، علمی و خانم‌ها معصومه وخشوری و نسرین تالانه است.
جوانمرد تولید آثار هنری فاخر و حمایت از هنرمندان رشته‌های مختلف هنری بویژه هنرمندان هنرهای تجسمی را از برنامه‌های مدون این اداره عنوان کرده گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه علاوه بر معرفی توانمندی‌های فرهنگی هنری شهرستان زرندیه،ترغیب هنرمندان به تولید آثار هنری در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه در پایان گفت: حدود 40 هنرجو در کلاس‌های آموزشی طراحی و نقاشی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان شرکت می‌کنند که آینده روشنی را پیش روی هنر شهرستان زرندیه متصور می‌شوند.
captcha