«مسعود نیک‌دستی»؛ قاری کرسی تلاوت شورای عالی قرآن در اصفهان
کد خبر: 3634566
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹

«مسعود نیک‌دستی»؛ قاری کرسی تلاوت شورای عالی قرآن در اصفهان

گروه فعالیت‌های قرآنی: کرسی تلاوت ماهانه شورای عالی قرآن این هفته با تلاوت مسعود نیکدستی در اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌‌رسانی شورای عالی قرآن، کرسی تلاوت اذانگاهی این ماه شورا روز چهارشنبه، 8 شهریورماه در استان اصفهان برگزار می‌شود که مسعود نیکدستی به تلاوت سوره مباركه فجر خواهد پرداخت.
این اقدام با همکاری شورای عالی قرآن، رادیو قرآن و صداوسیمای مراکز استان‌ها انجام می‌شود.که از سال 93 آغاز شده و تاکنون محمدجواد پناهی(خراسان رضوی)، مسعود نیکدستی(اصفهان)، عباس هاشمی(بوشهر)، رضا محمدپور(اردبیل)، محمود لطفی‌نیا(گیلان)، قاسم مقدمی(خوزستان)، هوشنگ یاری(کرمانشاه)، وحید وکیلی(آذربایجان غربی)، مرحوم حسن‌دانش(یزد)، حامد ولی‌زاده(آذربایجان غربی)، سید جوادحسینی(خراسان رضوی)، مسعود عنایتی مقدم(اصفهان)، محمود لطفی‌نیا(گیلان)، هوشنگ یاری(کرمان) و ... در آن به تلاوت قرآن پرداخته‌اند.
از جمله اهداف این کرسی‌ها، استفاده از قاریان خوش‌خوان و با استعداد اقصی نقاط کشور است. همچنین شورای عالی قرآن در حال حاضر بصورت هفتگی روزهای دوشنبه در حسینیه الزهرا(س) در مجتمع امام خمینی(ره)، پنجشنبه‌ها در مسجد جامع لویزان و یک هفته در میان روزهای یکشنبه در محل خبرگزاری تسنیم، بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) و همچنین به‌صورت ماهانه در مراکز استان‌های کشور کرسی‌های تلاوت اذانگاهی برگزار می‌نماید.
در این بین همه کرسی‌های تلاوت اذانگاهی، به‌غیر از کرسی تلاوت خبرگزاری تسنیم به‌صورت زنده از شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود.
captcha