اعلام فراخوان ثبت‌ نام ترم پائیز مؤسسه سروش مشکات تهران
کد خبر: 3640032
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

اعلام فراخوان ثبت‌ نام ترم پائیز مؤسسه سروش مشکات تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: فراخوان ثبت‌ نام ترم پائیز مؤسسه سروش مشکات تهران اعلام شد.

سروش ابوالفتحی، مدیر مؤسسه سروش مشکات در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: ثبت‌ نام ترم پائیز این مرکز در دور‌ه‌های تخصصی و عمومی آموزش قرآن انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در این مرکز از دختران و پسران در مقاطع مختلف سنی و بانوان و آقایان بزرگسال نام‌نویسی می‌شود، عنوان کرد: دوره‌های مهد قرآن و پیش‌دبستانی یک و دو ویژه گروه سنی زیر هفت سال برگزار می‌شود.
ابوالفتحی اظهار کرد: دوره‌هایی چون حفظ ترتیبی و موضوعی آیات، دوره‌های قرائت شامل روخوانی، روان‌خوانی و تجوید و صوت و لحن، تفسیر و مفاهیم، احکام، طب سنتی ـ اسلامی و تدبر در قرآن و اخلاق از جمله مواردی است که می‌توان به آن اشاره کرد.
مدیر مؤسسه سروش مشکات با اشاره به اینکه ترم این مرکز سه ماهه است، عنوان کرد: در پایان دوره از متقاضیان آزمون به عمل می‌آید و در پایان نیز در صورت درخواست گواهینامه از سوی سازمان تبلیغات اسلامی اعطا می‌شود.
وی عنوان کرد: دوره پاییز به دلیل همراهی با ماه محرم و مقارنت با دهه اول محرم‌الحرام، 10 مهرماه آغاز خواهد شد.
مؤسسه سروش مشکات در تهرانپارس، بلوار شاهد، خیابان 208 شرقی(ادیب)، بین خیابان 131 و 133، پلاک 243 قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 77781371-77329457  تماس بگیرند.
captcha