اعلام نتایج آزمون حفظ و مفاهیم قرآن دو روز پس از برگزاری
کد خبر: 3692816
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷

اعلام نتایج آزمون حفظ و مفاهیم قرآن دو روز پس از برگزاری

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: شرکت‌کنندگان در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن می‌توانند دو از پس از برگزاری آزمون نتایج آن را بر روی درگاه جامع آزمون دریافت کنند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، نشست خبری برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم صبح امروز در محل سالن جلسات اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برگزار شد.
حجت‌الاسلام رحیم جعفری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به ویژگی‌های این آزموزن، گفت: آزمون امسال با ویژگی‌های برجسته همدلی و هم‌افزایی در تاریخ 10 اسفندماه برگزار خواهد شد.
وی افزود: امسال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی این رسالت قرآنی را به‌صورت تشکیلاتی انجام دادند.

اعلام نتایج آزمون حفظ و مفاهیم قرآن دو روز پس از برگزاری
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم می‌توانند دو روز پس از برگزاری آزمون در تاریخ 10 اسفندماه نتایج را بر روی درگاه جامع آزمون دریافت کنند.
حجت‌الاسلام جعفری تصریح کرد: برگزاری آزمون امسال نسبت به سال گذشته آزمونی استثنا به لحاظ کیفیت و کمیت خواهد بود.
وی به محل‌های برگزاری آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن کریم در استان اشاره کرد و گفت: هر شهرستان برای برگزاری آزمون مرکز جداگانه دارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در پایان افزود: به‌منظور برگزاری آزمون‌های متمرکز بین این اداره‌کل و دستگاه‌های اجرایی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم‌نامه منعقد شده است.

انتهای پیام/

captcha