تمجید نتانیاهو و لیبرمن از ارتش اسرائیل پس از کشتن ۱۵ فلسطینی
کد خبر: 3702552
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

تمجید نتانیاهو و لیبرمن از ارتش اسرائیل پس از کشتن ۱۵ فلسطینی

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر دفاعش «آویگدور لیبرمن» از ارتش این رژیم پس از کشتن ۱۵ فلسطینی در نوار غزه تمجید کردند.

تمجید نتانیاهو و لیبرمن از ارتش اسرائیل پس از کشتن ۱۵ فلسطینی
به گزارش ایکنا شفقنا نوشت؛ به نقل از خبرگزاری آناتولی، نتانیاهو در بیانیه ای اعلام کرد: اسرائیل با قدرت و قاطعیت برای محافظت از حاکمیت و امنیت شهروندان این رژیم تلاش خواهد کرد.

این واکنش نتانیاهو پس از کشتار ۱۵ فلسسطینی وزخمی کردن صدها تن دیگر از سوی ارتش رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

نتانیاهو افزود: کمال احترام برای سربازان ماست که در حال محافظت از مرزهای ما هستند و توانستند زمینه برگزاری آرام مراسم عید فصح  را برای شهروندان ما فراهم کنند.

صهیونیست ها روز جمعه مراسم مربوط به عید فصح را آغاز کردند.

از سوی دیگر وزیر دفاع رژیم صهیونیستی نیز در سخنانی از فراخوان تحقیق درباره کشتار تظاهرات کنندگان از سوی نیروهای صهیونیستی در نوار غزه انتقاد کرد و آن را ریاکاری خواند.

وی در تویتر خود نوشت: به برکت سربازان ما، شب فصح عبری را در آرامش و امنیت برگزار کردیم.

لیبرمن در ادامه مدعی شد: منافقانی که خواهان تشکیل کمیته تحقیق هستند برای من قابل درک نیست. آنها امور را با هم یکی کردند  و گمان کردند که حماس جشنواره موسیقی برگزار کرده و ما باید به سوی آنها گل پرتاب کنیم.

وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا کرد: سربازان ارتش اسرائیل همانطور که انتظار می رفت، با قدرت و حرفه ای گری در برابر فعالان جناح نظامی حماس ایستادگی کردند.

انتهای پیام

captcha