برگزاری محفل بزرگ جمع‌خوانی جزء ۲۷ قرآن کریم در کارون
کد خبر: 3721438
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲

برگزاری محفل بزرگ جمع‌خوانی جزء ۲۷ قرآن کریم در کارون

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کارون از برگزاری محفل بزرگ جمع‌خوانی جزء ۲۷ قرآن کریم در شهرستان کارون خبر داد.

برگزاری محفل بزرگ جمع‌خوانی جزء 27 قرآن کریم در کارون (آمــــــــاده)

جمال الدین کردونی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کارون در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با بیان اینکه مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم در مناطق مختلف شهرستان کارون در روزهای ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است، گفت : محفل بزرگ جمع‌خوانی جزء 27 قرآن کریم با حضور قاریان برتر شهرستان، سه شنبه 22 خرداد ماه ساعت 17 در مسجد آل الرسول(ص) کوی شهید محسن برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: در این مراسم که به صورت زنده و مستقیم از سیمای خوزستان پخش خواهد شد، تفسیر بخشی از آیات جزء 27 قرآن کریم نیز توسط حجت الاسلام خضیراوی امام جمعه شهرستان کارون بیان می‌شود.

کردونی هدف از برگزاری این مراسم را تشویق و ترغیب آحاد مردم جهت توجه دوچندان به قرآن کریم و عمل به آیات کریمه آن دانست و عنوان کرد: در ابتدای این مراسم احمد کعبی؛ دانش آموز برتر قرآنی شهرستان کارون که رتبه نخست مسابقات قرآن دانش آموزی استان و رتبه نخست مسابقات قرآن اسراء صدا وسیما کشور را آن خود کرده است به تلاوت خواهد پرداخت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کارون برنامه‌ریزی جهت اجرای مراسم ختم قرآن در مناطق مختلف شهرستان کارون از قبیل جنگیه، عمیره، ابودبس ، کوی ولی عصر(عج)، اهدای قرآن به مساجد شهرستان کارون، برنامه‌ریزی جهت برپایی هرچه باشکوه تر لیالی قدر را از اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی در این شهرستان در ماه مبارک رمضان دانست.

به گزارش ایکنای خوزستان، امسال پنجمین سالی است که برنامه جمع‌خوانی قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان در سطح استان خوزستان اجرا شده است. ترتیل‌خوانی ماه مبارک رمضان یک طرح سراسری در کل کشور است که در استان خوستان، در 30 نقطه استان برگزار شده و هر روز یک جزء قرآن کریم در یکی از شهرهای استان قرائت می‌شود.

انتهای پیام

captcha