رسالت امروز ما کنار گذاشتن اختلاف‌نظرها و قرار گرفتن در سنگر واحد است
کد خبر: 3751489
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

رسالت امروز ما کنار گذاشتن اختلاف‌نظرها و قرار گرفتن در سنگر واحد است

گروه اجتماعی ـ قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: امروز دیگر وقت پرداختن به بازی‌ها و اختلافات سیاسی داخلی نیست؛ رسالت امروز ما این است که اختلاف نظرها را کنار بگذاریم و در یک سنگر واحد قرار بگیریم.

رسالت امروز ما کنار گذاشتن اختلاف‌نظرها و قرار گرفتن در سنگر واحد است

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گردهمایی اعضای شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان، امروز، 8 مهرماه با حضور جمعی از مقامات کشوری و استانی در سالن خاتم زاهدان برگزار شد.
نصرت‌الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در این مراسم بیان کرد: امسال در حالی ما چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که دشمن کمر همت بسته تا به این انقلاب ضربه بزند.
وی ادامه داد: استکبار و نظام سلطه با رهبری ایالات متحده، با پیچیده‌ترین ترفندها به دنبال اجرای توطئه‌های خود علیه نظام اسلامی است و می‌خواهند به هر طریقی، این انقلاب را از پیشرفت و گسترش آن بازدارند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: امروز دیگر وقت پرداختن به بازی‌ها و اختلافات سیاسی داخلی نیست؛ رسالت امروز ما این است که اختلاف نظرها را کنار بگذاریم و در یک سنگر واحد قرار بگیریم.
وی بازی‌های سیاسی در کشور را عاملی برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی نزد مردم بیان کرد و افزود: امروز نیاز مبرم جامعه وحدت است و همه در هر سطحی باید اختلافات را کنار بگذارند.
لطفی اظهار کرد: امروز صدها شبکه فارسی‌زبان ماهواره‌ای علیه انقلاب اسلامی ایران، سیاه‌نمایی می کنند و اینکه می‌بینیم با ذلت اعلام می‌کنند که اجازه نخواهیم داد جشن چهل ساله انقلاب اسلامی در ایران برگزار شود، نشان از اوج فتنه‌انگیزی آنان برای براندازی نظام است.
وی افزود: دشمنان با سیاه‌نمایی و ایجاد یأس در جامعه، در صدد هستند تا فشارهای روانی بر مردم را تشدید کرده و نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهند؛ در چنین شرایطی نباید دچار چنددستگی شویم.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اظهار کرد: کسانی که در جهت ناامیدی و دلسرد کردن مردم حرکت می‌کنند، گران‌فروشی می‌کنند، دست به احتکار می‌زنند و بازار را دچار آشفتگی می‌کنند، خواسته یا ناخواسته تبدیل به پیاده نظام دشمن شده‌اند.
بیداری اسلامی از دستاوردهای انقلاب است
مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان نیز در این مراسم بیان کرد: بیداری اسلامی که در جهان اسلام رخ داد یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است و مردم این کشور به جهانیان اثبات کردند که با قدرت وحدت و همدلی می‌توانند همه ابرقدرت ها را از پیش رو بردارند.
امام جمعه اهل سنت زاهدان افزود: بسیاری از قیام‌هایی که در دنیا به وقوع پیوست برگرفته از بیداری اسلامی به وجود آمده ناشی از انقلاب اسلامی ایران بود و این انقلاب به دست توانمند مردم و هدایت و رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب به وقوع پیوست.

انتهای پیام

captcha