بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه تدریس شود
کد خبر: 3797116
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷
آیت‌الله غروی:

بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه تدریس شود

گروه حوزه‌های علمیه ــ عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه این شورا نسبت به بیانیه گام دوم انقلاب بی‌تفاوت نیست، تأکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب باید به عنوان واحد درسی در حوزه تدریس و مورد تبیین و تحلیل قرار بگیرد.

بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه تدریس شودبه گزارش ایکنا، آیت‌الله سیدمحمد غروی، عضو شورای عالی حوزه 20 اسفند در دیدار جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه قم تأکید کرد: شورای عالی نسبت به بیانیه گام دوم بی‌تفاوت نیست و دبیرخانه‌ای برای این موضوع تشکیل داده است.
وی ادامه داد: بنده پیشنهاد دادم که شرح مناسبی بر بیانیه نوشته شود و آن را در حوزه علمیه به صورت درسی ارائه بدهیم تا طلاب با این بیانیه آشنایی کامل پیدا کنند.
غروی با تأکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به صورت مناسبی به خصوص برای طلاب بیان شود، اظهارکرد: جوانان و به خصوص طلاب باید بدانند که قبل از انقلاب وضع کشور در چه شرایطی بود و امروز با همه کاستی‌ها و مشکلات چه وضعیتی داریم.
عضو شورای عالی حوزه با بیان اینکه برپایی اجتماع طلاب و فضلای حوزه در حمایت از بیانیه گام دوم انقلاب کار لازمی بود، تصریح کرد: شورای عالی حوزه و جامعه مدرسین نسبت به رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری بی‌تفاوت نیستند و طبق وظیفه خود عمل می‌کنند.
یادآور می‌شود، طلاب و اساتید در این دیدار از آیت‌‍‌الله غروی به علت حضور در اجتماع حمایت از بیانیه گام دوم انقلاب قدردانی کردند.
انتهای پیام
captcha