بیش از ۲۰ محفل انس با قرآن در خراسان‌شمالی برپا می‌شود
کد خبر: 3807048
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
همزمان با ماه رمضان؛

بیش از ۲۰ محفل انس با قرآن در خراسان‌شمالی برپا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل ارشاد خراسان‌شمالی از برپایی بیش از ۲۰ محفل انس با قرآن در استان همزمان با ماه مبارک رمضان خبرداد.

برپایی بیش از 20 محفل انس با قرآن در خراسان‌شمالی

علی‌اصغر نودهی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: اجرای نمایش‌های دینی، برگزاری شب‌های فرهنگی، برپایی دوره آموزشی توانمندی مؤسسات قرآنی و تجلیل از مدیران و مربیان قرآنی از اهم برنامه‌های اجرایی در ایام ماه مبارک رمضان خواهد بود.
وی با اشاره به برگزاری بیش از 20 محفل انس با قرآن در استان، افزود: برگزاری نمایشگاه سبک زندگی اسلامی، اعزام مبلغ با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی به محافل موسسات قرآن و عترت، برپایی نمایشگاه قرآن، برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی و مسابقه نقاشی ویژه خردسالان از جمله برنامه‌های این ایام به شمار می رود.
نودهی اهدا کتاب به مراکز، تجلیل از فعالان قرآنی، جشنواره کودک و نوجوان قرآن و عترت، برگزاری ویژه‌برنامه میلاد امام حسن(ع) برگزاری کارگاه‌های هنری، مسابقات قرآنی ویژه خانواده همکاران و مسابقات قرآنی ویژه کودکان را از دیگر برنامه‌های اجرایی ذکر کرد.
وی هدف از اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان را توسعه و ترویج آموزه‌های قرآنی و دینی، انس و الفت هر چه بیشتر مردم با ارزش‌های دینی و اسلامی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین مردم و معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری هنرمندان برشمرد.
نودهی با اشاره به اینکه در مجموع از سوی این سازمان بیش از ٣٠ برنامه فرهنگی و هنری در ماه رمضان برگزار می‌شود، گفت: این برنامه‌ها در طول ماه مبارک رمضان و با مشارکت مؤسسات فرهنگی قرآن وعترت و هنرمندان در همه شهرستان‌های برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha