‌۵۸۶۶ مددجوی خراسان‌شمالی به اردوهای ‌زیارتی ـ آموزشی اعزام شدند
کد خبر: 3807978
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

‌۵۸۶۶ مددجوی خراسان‌شمالی به اردوهای ‌زیارتی ـ آموزشی اعزام شدند

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان‌شمالی گفت: پنج هزار و ۸۶۶ ‌مددجوی تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی، آموزشی و تربیتی طی سال گذشته اعزام شدند.

اعزام ۵۸۶۶ مددجوی خراسان‌شمالی به اردوهای آموزشی و زیارتی

حسین یوسفی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، برگزاری اردوها را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد برای ارتقاء سطح فکری و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت برشمرد و اظهار کرد: از مجموع افراد اعزام‌ شده به اردو دوهزار و۶۲۶ نفر از ساکنان مناطق محروم استان بودند.
وی با بیان اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد سالیانه به اردوهای زیارتی مشهد مقدس، قم و زیارت کربلا اعزام می‌شوند، افزود: طی سال گذشته چهارهزار مددجو به اردوی زیارتی مشهد مقدس، ۴۰۳ نفر به قم ۵۶۹ نفر نیز به ‌صورت پیاده به کربلا مشرف شدند.
معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان‌شمالی اردوهای آموزشی و تربیتی جوانان و بزرگسالان را ازسایر سرفصل‌های خدماتی این نهاد برای ارتقاء سطح دانش و سلامت جوانان و نوجوانان عنوان کرد، ادامه داد: ۸۷۷ نفر از این اقشار نیز به اردوهای سراسر کشور از جمله راهیان نور، جمکران و حرم امام خمینی (ره) و داخل استان اعزام شدند.
یوسفی خاطرنشان کرد: در این اردوها کلاس‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مهدویت، آشنایی با سبک زندگی اسلامی و دینی، کارگاه حجاب و عفاف و کارگاه پیشگیری از اعتیاد نیز برگزار می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد با محوریت آموزش و خانواده با هدف تعالی فکری، فرهنگی، اعتقادی و تحکیم بنیان خانواده برگزار می‌شود، گفت: این برنامه‌ها متناسب با نیازهای جامعه مورد حمایت، از جمله زنان سرپرست خانوار، دانشجویان و دانش آموزان، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و پسران و دختران غیر محصل و بازمانده از تحصیل و سالمندان انجام می‌شود.
انتهای پیام

captcha