برپایی همایش طلایه‌داران تبلیغ در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3807994
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

برپایی همایش طلایه‌داران تبلیغ در خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: همایش طلایه‌داران تبلیغ با حضور روحانیان مبلغ اعزامی به مساجد استان برپا می‌شود.

برپایی همایش طلایه داران تبلیغ در خراسان‌شمالی

حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: همایش طلایه‌داران تبلیغ فردا پنجشنبه، 12 اردیبهشت‌ماه در بجنورد و در آستان امامزاده سید عباس(ع) برگزار می‌شود.
وی با اشاره به لزوم برپایی این همایش توجیهی و آموزشی پیش از اعزام مبلغان به مساجد شهری و روستایی، افزود: در ماه مبارک رمضان یک هزار و 450 مبلغ بومی و غیر بومی به مناطق مختلف استان اعزام شدند. 
خادمی ادامه داد: همایش طلایه‌داران با هدف سازماندهی مبلغان اعزامی به مساجد و هیئت‌های مذهبی استان در ماه رمضان، ارائه سرفصل‌های تبلیغی و ایجاد وحدت رویه بین روحانیان مبلغ، تبیین بایدها و نبایدها در امر تبلیغ و تحقق شعار سال و ارائه سازوکار و دستورالعمل اجرایی و موضوعات تبلیغی به مبلغان با رویکرد تبلیغی و تبیینی بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: ماه مبارک رمضان امسال برنامه‌های عبادی و مذهبی در یک هزار و 200 مسجد با حضور مردم برپا خواهد شد.
انتهای پیام

captcha