درخشش حافظ نوجوان خراسان‌شمالی در مسابقات قرآن مدهامتان
کد خبر: 3808538
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

درخشش حافظ نوجوان خراسان‌شمالی در مسابقات قرآن مدهامتان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان‌شمالی از درخشش حافظ نوجوان شیروانی در مرحله کشوری مسابقات قرآنی مدهامتان خبر داد.

درخشش حافظ نوجوان خراسان‌شمالی در مسابقات قرآنی مدهامتان

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، هاشم شیرازیان، مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان‌شمالی اظهار کرد: عبدالله نوری‌زاده، حافظ نوجوان شیروانی در رشته حفظ ٣٠ جزء قرآن کریم موفق به کسب رتبه دوم سیزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مدهامتان شد.
وی افزود: این حافظ نوجوان که در رده سنی زیر ١٦ سال این مسابقات رقابت کرد، از اعضای کانون فرهنگی و هنری امام سجاد(ع) مسجد سجادیه شیروان است.
شیرازیان عنوان کرد: حمید رحمتی از کانون فرهنگی و هنری امام سجاد(ع) مسجد سجادیه نیز در رشته حفظ کل رده سنی بالای ١٦ سال حائز رتبه پنجم شد.
مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان‌شمالی اعلام کرد: در مرحله استانی این دوره از مسابقات و از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، ٤٥٠ تن از حافظان، قاریان و موذنین و هنرمندان قرآنی در رشته‌های مختلف شرکت کردند که از این تعداد پس از پایان رقابت‌ها، ٩ حافظ و قاری قرآنی برتر در دو بخش خواهران و برادران به مرحله کشوری معرفی و اعزام شدند.
گفتنی است، مرحله کشوری سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم مدهامتان ویژه فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در شش رشته ویژه خواهران و برادران و در دو رده سنی زیر ١٦ سال و بالای ١٦ سال، 10 تا 13 اردیبهشت ماه جاری در مشهد مقدس برگزار شد.
انتهای پیام

captcha