فعالان حوزه ترویج و نشر آموزه‌های قرآنی خراسان‌شمالی تقدیر شدند
کد خبر: 3808595
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

فعالان حوزه ترویج و نشر آموزه‌های قرآنی خراسان‌شمالی تقدیر شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت خراسان‌شمالی گفت: طی آئینی از ۶۰ فعال حوزه ترویج و نشر آموزه‌های قرآنی در قالب مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن استان تقدیر شد.

فعالان حوزه ترویج و نشر آموزه‌های قرآنی خراسان‌شمالی تقدیر شدند

لیلا شکرانی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: با توجه به وجود ۱۵۰ خانه قرآن و ۵۰ مؤسسه قرآنی در استان طی آئینی از 60 نفر از فعالان حوزه ترویج و نشر آموزه‌های قرآنی با حضور مسئولان و مدیران موسسات تقدیرشد.
وی با اشاره به پریایی همایش ویژه مدیران موسسات قرآنی برای آشنایی با راهکارهای اشتغال‌زایی و رسیدن به خودکفایی دراستان، افزود: این کارگاه آموزشی در محل دارالقرآن عترت بجنورد و با حضور بیش از 121 مدیر مؤسسات و خانه‌های قرآن برگزار شد.
شکرانی ادامه داد: دراین همایش اساتید برجسته مجمع خیرین قرآنی استان اصفهان حضور داشته و مبانی مربوط به اشتغال‌زایی و خودکفایی را برای مدیران مؤسسات قرآن استان تبیین کردند.
وی یادآور شد: مسئله اشتغال‌زایی و خودکفایی برای مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآنی دارای اهمیت بسیاری است زیرا این مراکز برای استمرار در فعالیت‌ها و ارائه خدمات مطلوب نیازمند کمک‌های مالی هستند در این راستا برپایی این همایش امری ضروری بود.
شکرانی با اشاره به تشکیل مجمع عمومی سالانه اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان، افزود: در این مجمع تراز مالی و بودجه پیشنهادی برای انجام برنامه‌های سال جاری بررسی و تایید شد و در نهایت با درخواست عضویت موسسه «رهپویان مرآت الهدی» اسفراین در اتحادیه استان موافقت شد.
انتهای پیام

captcha