توزیع ٢٩٦١ جلد کتاب در ادارات ارشاد خراسان‌شمالی
کد خبر: 3808600
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱

توزیع ٢٩٦١ جلد کتاب در ادارات ارشاد خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی از توزیع ٢٩٦١ جلد کتاب در بین ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های این استان خبر داد.

توزیع ٢٩٦١ جلد کتاب در بین ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رضا رضایی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی اظهارکرد: ٢٩٦١ جلد کتاب با ١٣٢ عنوان به ارزش ٧٥٨ میلیون و هفتصد هزار ریال به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان اهدا شده است.
رضایی با بیان اینکه این تعداد کتاب مرحله نخست اهدا کتاب به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها می‌باشد، گفت: در طول سال هم کتاب‌های موضوعی و مورد نیاز در بین شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.
وی بیان کرد: کتاب‌های اهدایی با موضوعات کودک و نوجوان، سیاسی، اجتماعی، شعار سال، اقتصادی، ایثار و شهادت، دفاع مقدس، عفاف و حجاب است.
رضایی خاطرنشان کرد: این کتاب‌ها با هدف انس و الفت هر چه بیشتر مردم و علاقمندان با کتاب، دسترسی آسان به کتاب‌های مورد نیاز و توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه در بین شهرستان توزیع شده که ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان موظف هستند این کتاب‌ها را به مراکز، موسسات و نهادهای فرهنگی اهدا کنند.
انتهای پیام

captcha