برپایی مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن در اسفراین
کد خبر: 3818085
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰

برپایی مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن در اسفراین

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شهرستان اسفراین خبرداد.

برپایی مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در اسفراین

حجت‌الاسلام محمد صالحی‌نیا، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: جلسه هماهنگی برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام عظیم آسوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، مسئولان و مدیران قرآنی شهرستان اسفراین برگزار می‌شود و مقرراست مدیران قرآنی در این جلسه گزارش‌های خود را ارائه دهند تا در پایان برای برگزاری هرچه بهتر این دوره از مسابقات در این منطقه تمهیدات لازم اتخاذ شود.
وی با اشاره به اینکه چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در ۱۵ رشته برگزار می‌شود، افزود: این دوره از رقابت‌های قرآنی در رشته‌های حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم، حفظ و معارف احادیث قرآن و تفسیر قرآن کریم برپا می‌شود.
صالحی‌نیا بیان کرد: اذان، دعاخوانی، همسرایی، همخوانی، مقطع‌خوانی، گروه‌خوانی، آثار دو یا چند زبانه «عربی، فارسی، انگلیسی» و تک‌خوانی محور از سایر رشته‌های این دوره مسابقات سراسری قرآن کریم است.
وی عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند به ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر استان مراجعه و یا به نشانی www.quranedu.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
انتهای پیام

captcha