برپایی دوره آموزرشی «مهارت‌های زندگی» ویژه طلاب خراسان‌شمالی
کد خبر: 3819664
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

برپایی دوره آموزرشی «مهارت‌های زندگی» ویژه طلاب خراسان‌شمالی

گروه معارف ــ معاون فرهنگی، اجتماعی، سياسی حوزه علميه خراسان‌شمالی از برپایی دوره آموزشی«مهارت‌های زندگی» ویژه طلاب در ایام تابستان خبرداد.

برپایی دوره آموزرشی «مهارت‌های زندگی» ویژه طلاب خراسان‌شمالی

حجت‌الاسلام امید رحمانی، معاون فرهنگی، اجتماعی، سياسی حوزه علميه استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: اداره فرهنگی، اجتماعی، سياسی حوزه علميه استان در نظر دارد در تابستان سال جاری دوره آموزشی مهارت‌های زندگی ويژه فرزندان طلاب و روحانيون در رده سنين هفت تا 12 سال را با موضوعات ذيل برگزار كند.

وی ادامه داد: دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی و دیگر دوره‌های ورزشی و مهارتی برای فرزندان روحانیون و طلاب استان به‌ منظور ترویج سبک زندگی اسلامی و نیز کاهش آسیب‌های اجتماعی در تابستان پیش رو برگزار می‌شود.

رحمانی افزود: آموزش تجويد قرآن، كلاس دفاع شخصي ويژه پسران، شنا، آموزش مهارت‌های زندگی، آموزش كامپيوترو ICDL مقدماتی، ورزش زورخانه‌ای از عناوین این دوره‌ها است.

وی با بیان اینکه متقاضيان برای ثبت نام به اداره فرهنگی، اجتماعی، سياسی حوزه علميه استان مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به محدودديت پذيرش اولويت با كسانی است كه زودتر ثبت نام به عمل آورند.

رحمانی با اشاره به اینکه آخرين مهلت نام‌نویسی در این دوره 29 خرداد ماه است، خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های مسئولان حوزه علمیه خراسان‌شمالی بهبود سطح مهارت‌های کاربردی خانواده طلاب و روحانیون تحت نظر این حوزه است، ازاین‌رو با برگزاری این دوره‌های مهارت‌های زندگی و دیگر دوره‌های مدنظر، برای دست‌یابی به این هدف تلاش می‌شود.
انتهای پیام

captcha