فاز اول باغ‌موزه دفاع‌مقدس البرز افتتاح می‌شود
کد خبر: 3831445
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
تا پایان سال؛

فاز اول باغ‌موزه دفاع‌مقدس البرز افتتاح می‌شود

گروه اجتماعی ــ استاندار البرز ابراز امیدواری کرد تا پایان امسال فاز اول باغ‌موزه دفاع‌مقدس استان به بهره‌برداری برسد.

فاز اول باغ موزه البرز تا پایان سال افتتاح می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز، امروز، نهم مرداد در نشست هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز که در محل باغ موزه دفاع مقدس و با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های اصلی نظام، حفاظت و تعمیم فرهنگ ایثار و شهادت است که مردم و نظام را بیمه می‌کند.

وی با بیان اینکه البرز پنج هزار و ۲۰۰ شهید تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده است، افزود: در استان نوپای البرز مسئولان به گفتمانی مشترک برای پیشبرد اهداف استان رسیده‌اند.

استاندار البرز به همراهی نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی برای ایجاد این امکان اشاره کرد و گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس البرز در بهترین نقطه این استان جانمایی و در حال احداث است.

شهبازی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه و مسئولیت ملی است، افزود: امید است تا پایان سال توفیق بهره‌برداری از فازهای اول این مطالبه مردمی را داشته باشیم.

این مسئول با بیان اینکه به رغم محدودیت‌های اعتباری در کشور این باغ موزه در البرز با روند خوبی در حال اجراست، اضافه کرد: سعی داریم از ظرفیت‌های مردمی نیز برای توسعه این امکان مقدس بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام

captcha