۱۸۲ پایگاه؛ آماده دریافت نذورات یزد‌ی‌ها در عید قربان
کد خبر: 3833965
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

۱۸۲ پایگاه؛ آماده دریافت نذورات یزد‌ی‌ها در عید قربان

گروه اجتماعی ــ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: امسال ۱۸۲ پایگاه ثابت و سیار برای دریافت نذورات و قربانی نیکوکاران در روز عید سعید قربان در نظر گرفته است.

۱۸۲ پایگاه؛ آماده دریافت نذورات و قربانی یزد‌ی‌ها در روز عیدقربانبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، غلامرضا مشعل‌چی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه افزایش مشارکت نیکوکاران در روز عید سعید قربان نقش بسزایی در رونق معیشت مددجویان در این برهه زمانی دارد اظهار کرد: در روز عید سعید قربان کشتارگاه‌های رسمی ذبح دام، دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهر، مراکز نیکوکاری، و مساجد فعال آماده دریافت نذورات مردمی و توزیع در بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت هستند.

وی افزود: امسال ۱۸۲ پایگاه ثابت و سیار برای دریافت نذورات و قربانی نیکوکاران در روز عید سعید قربان در نظر گرفته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد ادامه داد: نیکوکاران یزدی همچنین می‌توانند برای اهداء نذورات نقدی در روز عید قربان و مشارکت در این سنت حسنه از طریق سامانه نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ و همچنین شماره‌گیری کد دستوری#۱*۸۸۷۷* تلفن همراه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی‌ شده است امسال در روز عید سعید قربان حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نذورات قربانی (نقدی و غیر نقدی) جمع‌آوری شود گفت: هم‌اکنون ۲۵ هزار و ۱۳۱ خانوار تحت حمایت با جمعیت ۵۱ هزار نفر از خدمات مختلف کمیته امداد استان یزد استفاده می‌کنند.

یادآور می‌شود ارزش نذورات و قربانی مردم نیکوکار استان یزد به کمیته امداد در سال گذشته ۹۱۷ میلیون تومان بود که در بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام

captcha