ضرورت جلوگیری از موازی کاری در گسترش فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان
کد خبر: 3834604
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

ضرورت جلوگیری از موازی کاری در گسترش فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان‌شمالی گفت: باید زمينه ترويج و گسترش فرهنگ قرآن، عترت و نماز در بين دانش آموزان را بیش از پیش فراهم کنیم و از موازی کاری پرهیز شود، در این راستا تفاهم نامه همكاری بین این سازمان و آموزش و پروش منعقد شده است.

ضرورت ترويج و گسترش بیش از پیش فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان

حجت الاسلام محمد صالحی نیا، رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: انعقاد تفاهم نامه گسترش فرهنگ قرآن، عترت و نماز در بین دانش آموزان در راستای جلوگيری از موازی كاری بين آموزش و پرورش و اداره كل اوقاف و امور خيريه استان است.
وی ادامه داد: تقويت انگيزه و كيفيت بخشی به مسابقات آموزش و پرورش و اوقاف و امور خيريه، آشنايی دانش آموزان با موضوع ارزشمند زيارت اهل بيت و امام زادگان، تبيين و ترويج فرهنگ وقف، نيكوكاری و خير انديشی در بين نسل جوان جامعه و آموزش مهارت‌های زندگی موفق دينی به جوانان و نوجوانان به عنوان آينده سازان كشورازديگراهداف انعقاد اين تفاهم نامه است.
وی با بیان اینکه بيشتر موقوفات استان در خصوص اهل بيت بوده و گذشتگان در اين زمينه وقف‌ها زيادي انجام داده‌اند، گفت: اميد می رود كه خيران و واقفان با ايجاد وقف‌های جديد با رويكرد قرآنی در نسل نوجوان و جوان زمينه مادی و معنوی ترويج اين فرهنگ را در آموزش و پرورش فراهم كنند.
انتهای پیام

captcha