طرح جامع گردشگری الکترونیک از سوی استان فارس راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3846214
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲
برای اولین بار در کشور؛

طرح جامع گردشگری الکترونیک از سوی استان فارس راه‌اندازی می‌شود

گروه اجتماعی ــ مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس از مطالعه طرح جامع گردشگری استان خبر داد و گفت: این طرح برای اولین بار در کشور از سوی استان فارس تا دو سال دیگر اجرایی می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، روح‌الله روانشاد، مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس امروز، 8 مهرماه در کارگاه آموزشی که به‌مناسبت هفته گردشگری و با حضور اساتید فعالان و دانشجویان این حوزه برگزار شد، گفت: برای نخستین بار در كشور، طرح جامع گردشگری استان فارس تا دو سال دیگر اجرایی می‌شود.
وی گفت: مسلماً استفاده از طرح‌های الکترونیک و آشنایی با روش‌های فروش کسب و کارهای گردشگری و صنایع دستی نقش بسزایی در ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و رونق این حوزه‌ها خواهد داشت.
روانشاد ادامه داد: طرح ایجاد زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در حوزه گردشگری الکترونیک برای اولین بار در کشور توسط استان فارس در دست بررسی و تهیه است که در آن آمار و اطلاعات کامل مورد نیاز در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و بسته‌های سفر در اختیار گردشگران و شهروندان قرار می‌گیرد.
مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس در بخش دیگر به بررسی موانع فروش محصولات صنایع دستی اشاره و بیان كرد: عدم بسته‌بندی مناسب محصولات، عدم آشنایی با بازارهای هدف و سلایق مشتریان، نبودن نام و نشان تجاری و کاربردی نبودن محصولات صنایع دستی از مهم‌ترین موانع فروش این آثار است.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha