اهدای ۲۴۰ مجموعه لوازم‌تحریر به دانش‌آموزان محروم خراسان‌شمالی
کد خبر: 3847484
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷

اهدای ۲۴۰ مجموعه لوازم‌تحریر به دانش‌آموزان محروم خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی ــ مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی خراسان‌شمالی از اهدای ۲۴۰ مجموعه لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند استان خبرداد.

اهداء 240 سری لوازم تحریر به دانش آموزان محروم

محمداکبرزاده، مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، اظهارکرد: تعداد 240 مجموعه  کامل لوازم بین دانش‌آموزان نیازمند مناطق محروم به ویژه روستاها توزیع شد.
وی بیان کرد: فقط 45 سری از این لوازم التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان بجنورد توزیع شد.
اکبرزاده با اشاره به وقوع حادثه سیل در آغاز سال جاری، یادآورشد: دﻓﺘﺮ آﺳﺘﺎن ﻗﺪس رﺿﻮی ﺧﺮاﺳﺎن‌ﺷﻤﺎﻟﯽ ﺑﺎ ﺗﻮزﯾﻊ ﺑﯿﺶاز ۵ ﻫﺰار ﭘرس ﻏﺬای ﮔﺮم به کمک ﺣﺎدﺛﻪ دﯾﺪﮔﺎن شتافت.
وی توزیع 700 پرس غذای گرم در بین محرومان استان، توزیع گوشت 260 رأس گوسفند عقیقه بین نیازمندان و توزیع 100 هزار بسته به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون تومان را از دیگر فعالیت‌های این کانون عنوان کرد.
وی گفت: سال جاری ۱۲۰ سری جهیزیه ویژه زوجین محروم و بی بضاعت استان به همت آستان قدس رضوی و سپاه پاسدارن اهدا شد.
اکبرزاده برگزاری جلسات هم اندیشی با خیرین و مدیران اوقاف نسبت به ثبت و ارسال اسناد پنج قطعه زمین در خراسان‌شمالی، شناسایی یک قطعه زمین برای احداث مجتمع خدماتی و رفاهی ویژه زائرین و افتتاح و کلگ زنی پروژه احداث بنای مجتمع چند عملکردی آستان قدس رضوی در مرکز خراسان‌شمالی را از دیگر فعالیت‌های انجام شده برشمرد.
وی با اشاره به همکاری متخصصین و پزشکان، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های استان، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون به همت این نهاد بیش از دو هزار بیمار نیازمند و محروم استان به صورت رایگان ویزیت و درمان شده‌اند.
وی افزود: جهت مداوای این افراد 250 میلیون ریال پرداخت شد.
وی یادآورشد: کانون سلامت رضوی خراسان‌شمالی در برنامه‌های مختلف اجرایی حضور فیزیکی فعال داشته و با برگزاری ایستگاه‌های سلامت رایگان به ویزیت بیماران پرداخته است.

انتهای پیام
captcha