حضور نیروی انتظامی موجب آرامش مردم است
کد خبر: 3847489
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
استاندار خراسان‌شمالی؛

حضور نیروی انتظامی موجب آرامش مردم است

گروه سیاسی ــ استاندار خراسان‌شمالی گفت: حضور نیروی انتظامی در صحنه‌های مختلف موجب ایجاد آرامش در دل مردم و رعب و وحشت در دل مجرمان می‌شود.

حضور نیروی انتظامی موجب آرامش مردم است

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمدعلی شجاعی، استاندارخراسان‌شمالی، امروز ۱۳ مهرماه در مراسم صبح‌گاه مشترک نیروهای مسلح استان به‌مناسبت هفته ناجا، اظهار کرد: یادآوری و بزرگداشت شهدا و بزرگمردان نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی به طور مسمتر یادآوری تمام ارزش‌، خوبی‌ها و همچنین دلاورمردانی است که توانسته‌اند در سایه تلاش خود امروز به مردم شایسته ایران امنیت را هدیه دهند و در دل دشمنان ناامیدی را به وجود آوردند.
شجاعی با بیان اینکه تلاش‌های نیروی انتظامی توام با دلسوزی و حفظ منافع نظام است، افزود: امروز به مانند چهل سال قبل در جنگی هستیم که یک طرف نظام مقدس جمهوری اسلامی و در سمت دیگر دنیا قرار دارد.
شجاعی با اشاره به جنگ اقتصادی راه اندازی شده توسط دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، ادامه داد: امروز اگر مرزهای ما در امان است و مردم در امنیت هستند در سایه تلاش نیروهای مسلح است و اگر امروز مقام معظم رهبری فرمان حضور در جنگ و جبهه اقتصادی را می‌دهند در سایه همین امنیت و ارامش است.
وی افزود: نیروی انتظامی در طی این چهل سال گام به گام مردمی تر و تخصصی تر همه ماموریت‌های محوله خود را در همه حوزه‌ها انجام داده است.
شجاعی بیان کرد: به واسطه مشارکت و هم افزایی اعضای شورا تامین استان امنیت خوبی در خراسان‌شمالی برقرار است.

انتهای پیام
captcha