کانون فرهنگی هنری امام خامنه‌ای در جاجرم افتتاح شد
کد خبر: 3862611
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

کانون فرهنگی هنری امام خامنه‌ای در جاجرم افتتاح شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کانون فرهنگی هنری امام خامنه‌ای با حضور امام جمعه جاجرم در این شهرستان افتتاح شد.

کانون فرهنگی هنری امام خامنه‌ای در جاجرم افتتاح شدبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی؛ حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی، امام جمعه جاجرم، روز یکشنبه، 17 آذر 98 در آیین افتتاحیه کانون فرهنگی و هنری امام خامنه‌ای گفت: حفظ ارزش های اسلامی از ضروریات و از اهم امورات جامعه است.
وی افزود: بسیج، کانون فرهنگی هنری و مراکز فرهنگی دیگر که در مسجد کار اجرایی می‌کنند باید هماهنگ باشند و امام جماعت در این زمینه محور اصلی است تا فعالیت‌های فرهنگی هنری در مسجد انجام شود و جذب حداکثری جوانان و هدایت و روشنگری این قشر از جامعه انجام شود.
وی، با بیان اینکه کار فرهنگی در طول زمان اثرگذار خواهد بود، اظهار کرد: همه ما معتقدیم که اثرگذاری کار فرهنگی بر کسی پوشیده نیست و همت و تلاش بیش از پیش متولیان و فرهیختگان این حوزه نیز بسیار تاثیرگذار است.
حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی، نقش اعضا و فعالان کانون‌های مساجد را مهم و ارزشمند خواند و با بیان اینکه هنر کانون‌های مساجد جذب جوانان به مسجد است، اظهار امیدواری کرد: تأسیس و راه‌اندازی کانون فرهنگی هنری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در مسجد النبی (صلی الله علیه وآله و سلم) سبب شود با شیوه امر به معروف در نشر فرهنگ دینی و حفاظت از ارزش‌های آن تأثیرگذار باشیم.
موسوی، بر حفظ و حراست از دین و خاک میهن عزیزمان ایران تاکید کرد و افزود: هر چند دشمن همواره در تلاش است تا با رخنه در ذهن جوانان ما آن ها را مایوس کند ولی خرد جمعی و اندیشه جوانان ما همواره ستودنی است و هیچ گاه دشمن را راهنما و هدایتگر خود نمی‌دانند.
در پایان مراسم از تعدادی از اعضای فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha