مرحله استانی چهاردهمین دوره جشنواره قرآنی تلاوت‌های مجلسی در بجنورد برگزارشد
کد خبر: 3864319
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵

مرحله استانی چهاردهمین دوره جشنواره قرآنی تلاوت‌های مجلسی در بجنورد برگزارشد

گروه فعالیت‌های قرآنی _ مرحله استانی چهاردهمین دوره جشنواره قرآنی تلاوت‌های مجلسی و مردمی خراسان شمالی به همت فعالان مسجدی و رابطان کانون فرهنگی و هنری امام رضا(ع) بجنورد برگزار شد.

مرحله استانی چهاردهمین دوره جشنواره قرآنی تلاوت‌های مجلسی در بجنورد برگزارشدبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، قاریان برتر استان، ر‌وز یکشنبه، ۲۴ آذرماه در مرحله استانی چهاردهمین دوره جشنواره قرآنی تلاوت‌های مجلسی و مردمی که با استقبال پرشور اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان در مسجد امام رضا(ع) شهر بجنورد برگزار شد، با یکدیگر به رقابت پرداختند و با اخذ آرای مردمی و نیز داوران فنی ناظر، برگزیدگان انتخاب شدند و به مرحله کشوری راه یافتند.

بنا به این گزارش، از بین علاقه‌مندان و قاریان معتبر استانی که برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی کردند، ۱۰ قاری انتخاب شدند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مجید رجبی، ابوالفضل شکیبا، عادل صمدی، اسماعیل نیک فهم، محمدرضا محمدی، رضا کریمی، قربانعلی ایزانلو، معین معینی، مصطفی رمضانی و امیدعلی صمدی در این جشنواره و در جمع عموم مردم و علاقه‌مندان، قرآن کریم را تلاوت کردند.

بالاترین ملاک انتخاب قاری برتر را رأی مخاطبان حاضر در جلسه بود به‌گونه‌ای که قاری مجاز است به انتخاب خود از هرجای قرآن و به هر نوع قرائت و به هر سبکی تلاوت خود را ارائه نماید و به این ترتیب نفر اول با رأی مردم به مسابقات کشوری راه پیدا کرد.

داوران فنی این جشنواره را استاد رمضانعلی ایزانلو، استاد مجید رمضانی و نیز استاد ایازی بودند و «محمدرضا محمدی»، «ابوالفضل شکیبا» و «قربانعلی ایزانلو» به ترتیب  نفرات اول تا سوم این جشنواره معرفی شدند.

برگزیدگان مرحله استانی، دهه فجر امسال در تهران با هم رقابت می‌کنند که به این صورت برترین قاری مجلسی‌خوان کشور معرفی و تجلیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha