اعلام آمادگی هلال‌احمر خراسان‌شمالی برای کمک به سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3871270
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳

اعلام آمادگی هلال‌احمر خراسان‌شمالی برای کمک به سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی ــ معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌شمالی، گفت: در حال حاضر تمامی انبارهای هلال‌احمر انباشته از اقلام مورد نیاز حادثه‌دیدگان است و تصور نمی‌شود که نیازی به جمع‌ِآوری کمک‌های مردمی باشد.

اعلام آمادگی هلال‌احمر خراسان‌شمالی برای کمک به سیستان و بلوچستانابوالفضل محبان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه دو هزار و 467 بسته غذایی توسط جمعیت هلال احمر این استان به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شده است، اضافه کرد: بسته‌های مذکور 72 ساعته بوده‌اند و هر بسته شامل چهار کنسرو ماهی، چهار کنسرو لوبیا، دو بسته برنج، یک بسته خرما، 10 قاشق و 10 چنگال بوده است.

وی افزود: علاوه بر آن 965 بسته قند 700 گرمی نیز طی دو محموله بار ارسال شده است.

محبان با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات هلال احمر خراسان شمالی در آماده‌باش به‌منظور ارائه کمک و خدمات به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان هستند، ادامه داد: هنوز از سوی استان سیستان و بلوچستان درخواست نیرو برای کمک‌رسانی از این استان نشده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: از سوی دیگر وزارت نیرو از گذشته امر آب‌رسانی به این منطقه را برعهده داشته و اکنون نیز اعلام شده است که این وزارتخانه امر آبرسانی را به صورت سیار انجام می‌دهد.

انتهای پیام
captcha