گرامیداشت مقام شهید حاج قاسم سلیمانی در بلاروس
کد خبر: 3878081
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

گرامیداشت مقام شهید حاج قاسم سلیمانی در بلاروس

در آستانه چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام و میهن، شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، مراسم گرامیداشتی از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلاروس برگزار شد.

برگزاری مراسم گرامیداشت مقام شامخ شهید به گزارش ایکنا، این مراسم که با حضور جمعی از ایرانیان مقیم، دانشجویان، شیعیان عراقی و لبنانی، کارگزاران نظام و خانواده‌های آنها در محل بیت الزهرا(س) واقع در شهر مینسک برگزار شد، با اقامه نماز جماعت آغاز و با دکلمه اشعار از سوی دانشجویان ایرانی و علاقه‌مندان به انقلاب اسلامی از سایر کشورها و پخش کلیپ‌های مناسبتی ادامه یافت.

سعید یاری، سفیر جمهوری اسلامی یران در مینسک، نیز طی سخنانی با تبیین ابعاد شخصیتی سردار شهید سلیمانی، اعم از انسانی و حرفه‌ای، از خدمات و برکات درخشان و ماندگار حیات ایشان در تکوین و تقویت محور مقاومت تجلیل کرد.

سفیر کشورمان تأکید کرد: شهید سردار سلیمانی دارای نبوغ نظامی و فرماندهی بارزی بود که حتی دشمنانش هم به آن اعتراف دارند. او خوشنام‌ترین و محبوب‌ترین فرمانده نظامی ایران و جهان بود و تواضع، اخلاص، مدارا با مخالف و مهربانی با زیردستان، به اذعان دوستان و همرزمانش از ویژگی‌های برجسته اخلاق فردی و شخصی سردار سلیمانی بود.

برگزاری مراسم گرامیداشت مقام شامخ شهید

این مراسم با دکلمه اشعاری در وصف مقام شهید و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و عزاداری و پذیرایی به پایان رسید.

انتهای پیام
captcha