رفاقت کاندیداها از شنبه آغاز می‌شود
کد خبر: 3880331
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴

رفاقت کاندیداها از شنبه آغاز می‌شود

امام جمعه بجنورد گفت: جمعه رقابت‌ها امروز تمام می‌شود و از فردا شنبه رفاقت‌ها شروع می‌شود و کاندیداها باید با یکدیگر همراه و رفیق باشند.

رفاقت کاندیداها از شنبه آغاز می‌شودحجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد، امروز، دوم اسفندماه در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه با اشاره به اینکه اختلاف‌های سلیقه‌ای باید کنار گذاشته شود، اضافه کرد: حضور کاندیداهای مختلف در عرصه انتخابات موجب افزایش شور و هیجان انتخاباتی شد اما از فردا تمام کاندیداها باید با یکدیگر همراه شوند و دست به دست یکدیگر دهند و به دنبال رفع مشکلات مردم شوند.

وی ادامه داد: مردم باید دقت کنند اگر حمایت خاصی از کاندیداها دارند نباید به دلیل رای آوردن کاندیدای خود هر تهمتی را به رقبا بزنند و آبروی شخص دیگری را نشانه بگیرند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: اگر مردم و نظام اسلامی با یکدیگر هماهنگ باشند، آثار جامعه دینی نمود بیشتری پیدا می‌کند و این مسئله از اهمیت بسیاری برخوردار است که باید مورد توجه قرار بگیرد. عزت در گرو اتحاد ملت و نظام است اگر مردم و مسئولان با یکدیگر متحد باشند ارزش‌های جامعه دینی بیشتر به چشم می‌آید و نشانه‌های عدالت پدیدار می‌شود.

وی تصریح کرد: راه حاج قاسم سلیمانی رهروان زیادی دارد و اگر انسان خلوص نیت داشته باشد به طور قطع قیمتی می‌شود. با خروج آمریکا از منطقه مردم ما نفسی راحت می‌کشند و راه حاج قاسم نیز ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام
captcha