حضور پرشور در انتخابات مجلس آینده را تقویت می‌کند
کد خبر: 3880398
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱

حضور پرشور در انتخابات مجلس آینده را تقویت می‌کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: حضور پرشور در انتخابات مجلس آینده را تقویت می‌کند و انتخاب درست می‌تواند جامعه را رو به جلو حرکت دهد.

حضور پرشور در انتخابات مجلس آینده را تقویت می‌کندحجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، اظهار کرد: تجربه در سالیان گذشته نشان داد که با انتخاب درست می‌توانیم جامعه را پیش ببریم و این‌گونه نیست که رأی دادن و رای ندأدن تاثیر یکسانی داشته باشد.

وی افزود: شرکت در انتخابات چه از منظر انسانی و چه از منظر دینی یک وظیفه شرعی و ملی و تضمین‌کننده امروز و آینده کشورمان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به تأثیرات حضور مردم در انتخابات افزود: اگر شخصی در انتخابات حضور نداشته باشد، دیگران برای او تصمیم می‌‍‌گیرند پس استفاده نکردن از حق رأی هیچ چیز را بهتر نمی‌کند، همچنین با حضور پرشورتر، پشتوانه مجلس نیز قوی‌تر خواهد بود.

سالاری بیان کرد: ر‌أی دادن حق هر ایرانی است و مردم فارغ از هرگونه نگاه و جناح سیاسی، افراد اصلح، شجاع و کارآمد را به خانه ملت بفرستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: حضور مردم به طور قطع سبب تقویت نظام اسلامی و تضعیف جبهه دشمنان می‌شود و هر رأی که به صندوق‌ها ریخته می‌شود، حرکتی در راستای ناامید و مأیوس کردن دشمنان است.

انتهای پیام
captcha