پیش‌بینی کمک ۱۷ میلیارد تومانی مردم آذربایجان‌غربی در جشن نیکوکاری
کد خبر: 3883083
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

پیش‌بینی کمک ۱۷ میلیارد تومانی مردم آذربایجان‌غربی در جشن نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۷ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شود، اظهار کرد: سال گذشته کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری برابر با ۱۰ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان بوده است.

پیش‌بینی کمک ۱۷ میلیارد تومانی مردم آذربایجان‌غربی در جشن نیکوکاریبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ۱۳ اسفندماه حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌غربی در دیدار با عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با اشاره به اینکه فرهنگ احسان و نیکوکاری باید در جامعه گسترش یابد، اظهار کرد: در آستانه نوروز به مثابه هر ساله جشن نیکوکاری در سطح کشور برگزار می‌شود اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان مردم با مشکلاتی مواجه شده‌اند که این جشن شاید تحت شعاع قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه در این اوضاع و احوال باید همدلی و همراهی مردم با یکدیگر بیش از گذشته باشد، افزود: در حال حاضر که در ماه رجب قرار داریم صدقه دادن و کمک به همنوع در این ماه از ثواب بالایی برخوردار است که جا دارد مردم به این موضوع توجه داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه صدقه باعث دفع بلایا می‌شود، ادامه داد: بیماری کرونا نیز یک نوع بلا است که صدقه دادن موجب می‌شود این مصیبت و بلا از کشور رخت بربسته و دوباره آرامش در کشور برقرار شود.

وی هچنین در این دیدار ضمن تشکر از پرستاران و پزشکان که این روزها در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار دارند، تصریح کرد: مردم برای جلوگیری از شیوع این بیماری به توصیه‌های بهداشتی عمل کرده و آرامش خود را حفظ کرده و به آمار اشتباه در این ارتباظ توجه نکنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه برگزاری مراسمات جشن نیکوکاری در استان از ۱۴ تا ۱۶ اسفند ماه همزمان با سراسر کشورآغاز می‌شود، گفت: برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی دو هزار پایگاه مدارس، ۱۶۰ پایگاه مراکز نیکوکاری، ۲۰ پایگاه در میعادگاه‌های نماز جمعه، ۲۱ پایگاه در میادین اصلی شهرستان‌ها و ۲۲ پایگاه دفاتر کمیته امداد در سراسر استان تدارک دیده شده است.

عزیز سهندی با اشاره به شیوه‌های پرداخت الکترونیکی کمک در جشن نیکوکاری خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند از طریق شماره کارت مجازی 6037997900001232، از طریق سامانه ussd با شماره گیری #1*8877* ، از طریق شماره گیری تلفن گویا 096887 و دستگاه های خود پرداز بانک‌های متصل به سامانه شتاب و از طریق سایت کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir کمک‌های خود را اهدا کنند.

وی با بیان اینکه امسال پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۷ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شود، اظهار کرد: سال گذشته کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری برابر با ۱۰ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان بوده است.

 

انتهای پیام
captcha