برنامه‌های نشاط‌آفرین مجازی در آذربایجان‌غربی تولید می‌شود
کد خبر: 3884180
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵

برنامه‌های نشاط‌آفرین مجازی در آذربایجان‌غربی تولید می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: در راستای تأکید رئیس جمهور و وزیر ارشاد، برنامه‌های فرهنگی هنری و نشاط آفرین به منظور تقویت روحیه مردم در مقابله با بیماری کرونا از طریق فضای مجازی ارائه می‌شود.

برنامه‌های نشاط‌آفرین مجازی در آذربایجان‌غربی تولید می‌شودبه گزارش ایکنا از آربایجان‌غربی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان  غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری، مدیرکل ارشاد آذربایجان‌غربی گفت: برای پیشگیری از اپیدمی کرونا و بالابردن آستانه تحمل و تاب‌آوری روحی و روانی مردم در مصاف با این بیماری، این اداره برنامه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی و همچنین برنامه های فرحبخش و نشاط آفرین را با بهره‌گیری از تجارب و تولیدات ارزشمند هنرمندان حوزه های مختلف هنری در کانال تلگرامی و فضای مجازی به مردم ارایه می‌دهد.

وی ادامه داد: تلاش بر این است تا با ارایه برنامه‌های امیدبخش، مردم را شاداب و سرزنده کرده و زمینه ای فراهم کند تا مردم اوقات فراغت خود را به جای غرق شدن در اوهام و خیال و ترس و واهمه، صرف تماشای برنامه هایی چون تئاتر، شعر، جنگ شادی و برنامه های آرام‌بخش کنند. همچنین سعی شده تا هنرمندان با برنامه‌های فرهنگی و تولید محتوا، مقطعی‌بودن این بحران را به مردم یادآورشده و در قالب انیمیشن‌ها و کلیپ‌ها، آموزش‌های لازم را برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا به مردم ارایه دهند.

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌غربی اضافه کرد: این نخستین تجربه‌ای است که خدمات فرهنگی، هنری و قرآنی از طریق فضای مجازی به مردم ارایه می‌شود و تلاش شده تحت هر شرایطی رابطه نهادهای فرهنگی با جامعه هدف حفظ شود.

حجت‌الاسلام خدایاری به نقش رسانه‌ها در این برهه حساس اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها از مداخله‌های نسنجیده و غیرعلمی در خصوص این بیماری خودداری کرده و از ایجاد تشویش و نگرانی در جامعه و مردم خودداری کنند.

انتهای پیام
captcha