تجهیز 6 مجتمع فرهنگی و هنری در خراسان شمالی
کد خبر: 3887826
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
در سال جاری انجام می‌شود؛

تجهیز 6 مجتمع فرهنگی و هنری در خراسان شمالی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: با توافقی که اواخر سال گذشته بین استانداری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عمل آمد، امسال شش مجتمع فرهنگی و هنری تجهیز می‌شود و امیدواریم از رهگذر تجهیز کنیم.

تجهیز شش مجتمع فرهنگی و هنری در سال جاری در خراسان شمالیحسین فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،  در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، ضمن تبریک روز ملی هنرهای نمایشی و روز جهانی تئاتر از هنرمندان این عرصه به منظور فعالیت مستمر  خلاقانه و صبورانه تقدیر کرد و گفت: اراده و علاقه ستودنی معطوف به تئاتر هنرمندان  در کنار تئاتر دوستی مردم استان و رویدادهای استانی و ملی این حوزه  نویدبخش روزهای خوب برای آینده تئاتر استان است.

وی در ادامه از میزبانی استان از جشنواره ملی تئاتر آیات در شش ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: میزبانی از جشنواره‌های ملی زمینه‌ای برای تبادل بیشتر تجربیات هنرمندان استان با هنرمندان کشوری  است و قطعاً به رشد هنرنمایش در استان کمک می‌کند.

فرخنده همچنین به فعالیت خودجوش اهالی فرهنگ و هنر و  استان در مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: این آثار در بیش از ده محور و با هدف اطلاع رسانی و آگاهی‌سازی و آرامش بخشی جامعه تولید شده که ستودنی است.

 

انتهای پیام
captcha