میزبانی شبکه‌های اجتماعی از «30 کرسی‌ تلاوت قرآن»
کد خبر: 3893957
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
توپچی خبر داد:

میزبانی شبکه‌های اجتماعی از «30 کرسی‌ تلاوت قرآن»

رئیس فرهنگ‌سرای قرآن از برگزاری سی کرسی تلاوت قرآن در سی روز ماه مبارک به صورت مجازی خبر داد.

علی‌اکبر توپچی، رئیس فرهنگ‌سرای قرآن، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه امسال شاهد برگزاری نوزدهمین دوره همایش عمری با قرآن نخواهیم بود، گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و تأکید ستاد ملی مبارزه با کرونا بر ماندن در خانه برای قطع زنجیره انتقال این ویروس، شاهد برگزاری این دوره از همایش، که هرساله در نیمه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شد، نیستیم.

وی با اشاره به دیگر برنامه این فرهنگ‌سرا در ایام ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: با توجه به تعطیلی موقت مساجد و جلسات قرآن، این مرکز در نظر دارد که کرسی تلاوت قرآن کریم را در قالب فضای مجازی به خانه‌های مردم ببرد.

توپچی با تأکید بر اینکه کرسی‌های فوق به نیت هدیه ثواب تلاوت‌‌ها به شهدای سلامت و خدمت و درگذشتگان کووید 19 انجام می‌شود، تصریح کرد: این برنامه از امروز، ششم اردیبهشت‌ماه، همزمان با نخستین روز ماه مبارک رمضان با تلاوت یک قاری بزرگسال و یک قاری نوجوان انجام می‌شود. همچنین در ادامه این برنامه درس‌های کوتاهی از سبک زندگی قرآنی به همراه مسابقات مفاهیم قرآن، در قالب «انس با محبوب» اجرا می‌شود.

رئیس فرهنگ‌سرای قرآن اضافه کرد: در این برنامه قاریانی از جمله احمد ابوالقاسمی، مهدی عادلی، محمدرضا پورزرگری، امین پویا، سعید پرویزی، حمیدرضا احمدی‌وفا و محمدحسین سعیدیان به تلاوت خواهند پرداخت.

توپچی یادآور شد: این برنامه از روز اول ماه مبارک در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها از جمله صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای قرآن به نشانی farhangsara.quran، آپارات و سایر گروه‌ها در واتس‌آپ منتشر می‌شود و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha