آغاز فعالیت مساجد طالقان
کد خبر: 3895612
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴

آغاز فعالیت مساجد طالقان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اعلام اینکه وضعیت طالقان از نظر ابتلا به شیوع کرونا سفید است، گفت: فعالیت و مراکز مذهبی این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ممکن است.

آغاز فعالیت مساجد طالقان

حجت الاسلام مهدی ولایی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: سوالات متعددی توسط مدیران مراکز دولتی در رابطه با زمان بازگشایی مراکز مذهبی و مساجد مطرح می‌شود.
وی بیان کرد: مساجد و هیئت‌های مذهبی در این ایام تعطیل نبوده، بلکه هر مسجد محور فعالیت‌های اجتماعی محله‌ خود بوده و هر امامی، امامت محله را با هنرنمایی و زیبایی، در راستای خدمت‌رسانی به مردم به عهده داشته است.
ولایی‌برحق ضمن اشاره به اعلام سخنگوی دولت، خاطرنشان کرد: تاکنون تنها شهرستان طالقان به عنوان شهرستان سفید مطرح شده است.
این مسئول بیان کرد: دیگر شهرستان‌های البرز در وضعیت زرد قرار گرفتند و تا اطلاع ثانوی تنها مساجد و مراکز شهرستان طالقان می‌تواند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز اضافه کرد: تمام مراکز آمادگی نسبی جهت بازگشایی مجدد را داشته باشند تا به محض رفع موانع و بهبود شرایط، با رعایت و انجام دستورالعمل‌های بهداشتی شروع به فعالیت کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: با توجه به حساسیت‌های موجود در صورت تغییر برخی شاخص‌ها و تصمیمات جدید اطلاع‌رسانی عمومی مجدد صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام
captcha