چگنی فوتی ناشی از کرونا نداشت
کد خبر: 3898015
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰

چگنی فوتی ناشی از کرونا نداشت

فرماندار چگنی با بیان این‌که تاکنون تعداد مبتلایان به کرونا در این شهرستان کمتر از ۵۰ نفر بوده و فوتی نداشته‌ایم، گفت: مردم باید از برگزاری مراسم شادی و عزا خودداری کنند تا دیگر شاهد شیوع کرونا در چگنی نباشیم.

مردم از برگزاری مراسم شادی و عزا خودداری کنندبه گزارش ایکنا از لرستان، قدرت‌اله ترابی‌نژاد، فرماندار شهرستان چگنی امروز، بیست و دوم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که چگنی جزو شهرستان‌های سفید از نظر کرونا است، گفت: هفته گذشته نماز جمعه چگنی به‌عنوان اولین شهرستان لرستان پس‌از کرونا برگزار شد.

وی با بیان این‌که نماز جمعه تحت تدابیر خاص و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله برگزار شد، افزود: اخیراً تست کرونای یازده نفر در چگنی منفی اعلام شد و در روزهای اخیر کرونایی هم داشته‌ایم؛ به‌عنوان مثال دو روز پیش نمونه یک نفر مثبت بود.

فرماندار چگنی با یادآوری این‌که تاکنون تعداد مبتلایان به کرونا در این شهرستان کمتر از ۵۰ نفر بوده و فوتی نداشته‌ایم، اضافه کرد: وضعیت سفید در شهرستان به این معنا نیست که دیگر کسی کرونا نمی‌گیرد.

وی با تاکید بر این‌که مردم باید از برگزاری مراسم شادی و عزا خودداری کنند تا دیگر شاهد شیوع کرونا در چگنی نباشیم، گفت: اکثر پروژه‌های عمرانی در چگنی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال هستند.

انتهای پیام
captcha