فینال مسابقات قرآن تکواندوکاران برگزار شد + عکس
کد خبر: 3902680
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶

فینال مسابقات قرآن تکواندوکاران برگزار شد + عکس

فینال مسابقات قرآن ویژه تکواندوکاران صبح امروز با رقابت 32 شرکت‌کننده راه‌یافته به مرحله نهایی در خانه تکواندو برگزار شد.

فینال مسابقات قرآن ویژه تکواندوکاران برگزار شد + عکس

به گزارش ایکنا،‌ فینال مسابقات قرآن ویژه تکواندوکاران صبح امروز، 13 خردادماه در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل در خانه تکواندو به صورت غیر حضوری برگزار شد.

در این مسابقات شرکت‌کنندگان در گروه‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شرکت کردند. مرحله مقدماتی این مسابقات 10 خردادماه با شرکت 146 شرکت‌کننده برگزار شد، در نهایت نیز 32 شرکت‌کننده شامل 17 نفر در بخش آقایان و 15 نفر در بخش بانوان به فینال راه پیدا کردند.

مسابقات قرآن ویژه تکواندوکاران در کنار اولین دوره مسابقات آزاد پومسه کشوری با عنوان «جام بزرگ مهربانی» و به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود. مرحله مقدماتی این مسابقات با حضور ۱۴۶ نفر در دو گروه آقایان در رشته قرائت تحقیق و بانوان در رشته ترتیل و در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شده است.

در این دوره از مسابقات و با توجه به شیوع ویروس کرونا در بخش قرآنی برترین‌ قاریان تکواندوکار معرفی خواهند شد، در صورتی که در ادوار گذشته و در مسابقات لیگ در هر تیم یک قاری تکواندو کار حضور داشت و امتیاز آن رقابت در رده‌بندی نهایی تیم‌ها در لیگ تأثیر داده می‌شد.

این مسابقات در راستای اجرایی کردن طرح پویش «دست‌هایی خدایی» برگزار و تمامی درآمد حاصله از این رقابت‌ها صرف خانواده‌های تکواندوکار آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا می‌شود.

انتهای پیام
captcha