مدیر مرکز امور قرآنی دانشگاه علوم و معارف قرآن معرفی شد
کد خبر: 3905157
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸

مدیر مرکز امور قرآنی دانشگاه علوم و معارف قرآن معرفی شد

یکی از قاریان بین‌المللی کشورمان طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه علوم و معارف قرآن به عنوان مدیر مرکز امور قرآنی این دانشگاه معرفی شد.

به گزارش ایکنا به نقل از ایحا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد نقیب، سرپرست دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در حکمی علی‌اصغر شعاعی را به سمت مدیر مرکز امور قرآنی دانشگاه علوم و معارف قرآن معرفی کرد. در بخشی از این حکم آمده است:

امید است با تلاش و اهتمام مدبرانه و دلسوزانه خود، موجبات ارتقا و تعالی امور قرآنی را در سطح مطلوب و مورد انتظار جهت تحقق هر چه بهتر اهداف دانشگاه فراهم نمایید.

بدون شک انوار مقدس قرآن کریم و عنایات معصومان علیهم‌السلام در راه تحقق اهداف بلند دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، راهنما و مددکار بوده و تلاش های جنابعالی و همکاران محترم در خدمت به کلام الله مجید را قرین توفیق خواهد گرداند.

یادآور می‌شود، علی‌اصغر شعاعی از جمله قاریان بین‌المللی قرآن و دارای مدرک دکترای علوم قرآن و حدیث و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم است. وی از قاریان رسمی حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قم است و از جمله‌ رتبه‌هایی که تاکنون به دست آورده می‌توان به دریافت رتبه اول مسابقات بین‌المللی قرائت در هندوستان (سال ۱۳۸۶) و رتبه اول مسابقات بین‌المللی مفازا (شبکه جهانی الکوثر در سال۱۳۹۷) اشاره کرد.

دریافت رتبه اول جشنواره کشوری روش تدریس قرآن سال ۸۴ از سوی سازمان تبلیغات، دریافت رتبه اول جشنواره ملی شیوه‌های نوین آموزش قرآن سال ۹۲ از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دریافت رتبه سوم رشته ترتیل مسابقات سراسری قرآن در سال ۸۸ و دریافت رتبه ممتاز مسابقات سراسری قرآن در رشته ابتهال در همین سال از جمله رتبه‌های این قاری بین‌المللی قرآن در عرصه مسابقات است.

انتهای پیام
captcha