برگزاری مراسم تقدیر از حافظان و خیرین قرآنی خراسان‌شمالی
کد خبر: 3907356
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

برگزاری مراسم تقدیر از حافظان و خیرین قرآنی خراسان‌شمالی

مراسم تقدیر از حافظان و خیرین قرآنی استان خراسان شمالی، امروز، ۸ تیر ماه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

نمایندگان مجلس خراسان شمالی به مباحث قرآنی توجه بیشتری داشته باشدبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، مراسم تجلیل از حافظان و خیرین قرآنی استان، امروز، 8 تیرماه، با حضور حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برگزار شد.

حجت‌الاسلام خادمی در این مراسم با اشاره به اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم در مؤسسات و تشکل‌های قرآنی، اظهار کرد: پس از مطالبه رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم در سطح کشور، این استان نیز در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب گام‌های خوبی برداشت و این طرح در مؤسسات و تشکل‌های قرآنی وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی استان به نحوی مطلوب اجرا شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، با اشاره به لزوم آموزش قرآن کریم به کودکان و نوجوانان افزود: درصورتی‌که آموزش قرآن کریم از دوران کودکی و نوجوانی آغاز شود قطعاً اثربخش‌تر است و نتایج بهتری به دنبال دارد.

وی تاکید کرد: امیدواریم با توجه به اهمیت آموزش قرآن کریم از دوران کودکی، مسئولان استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی تدابیر لازم را در این زمینه اندیشیده و اقدامات لازم را نیز انجام دهند تا نسل آینده مانند دیگر نسل‌های انقلاب اسلامی، نسلی تربیت‌یافته با آموزه‌های قرآنی باشد.

حجت‌الاسلام خادمی تأکید کرد: در مجلس جدید و کمیسیون فرهنگی مجلس، لازم است توجه ویژه‌ای به مباحث فرهنگی و قرآنی شود تا بتوانیم برنامه‌های هدفمندتری را در این حوزه دنبال کنیم.

گفتنی است این برنامه با همکاری مؤسسه قرآن‌ و عترت بشارت نور برگزار شد که در پایان این مراسم از حافظان کل قرآن کریم و حفّاظی که در ایام کرونا به صورت مجازی به حفظ قرآن کریم پرداختند و نیز خیرین قرآنی تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha