برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3909083
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در خراسان‌شمالی

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: آزمون مرحله نخست از پانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم در خراسان شمالی، جمعه، ۲۷ تیرماه برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در خراسان‌شمالیحمزه بابایی‌مقدم، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، اظهار کرد: آزمون مرحله اول از پانزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم، جمعه، ۲۷ تیرماه، ساعت ۹:۳۰ در استان خراسان شمالی به‌صورت هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون در دبیرستان دخترانه علوم معارف اسلامی صدرا، با حضور ۹۹ شرکت‌کننده برگزار می‌شود که از این تعداد ۴۹ نفر در رشته ۱۰ جزء، ۹ نفر در رشته ۲۰ جزء و ۴۱ نفر در رشته حفظ کل قرآن کریم شرکت کرده‌اند که اکثر شرکت‌کنندگان را بانوان تشکیل می‌دهند. با توجه به شیوع ویروس کرونا، این آزمون با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

بابایی از شرکت‌کنندگان خواست پیش از ورود به جلسه نسبت به تهیه ماسک بهداشتی و دستکش اقدام کرده و کارت ملی و کارت ورود به جلسه خود را به همراه داشته باشند. مکان آزمون قبل از برگزاری ضدعفونی می‌شود و جای نگرانی برای شرکت‌کنندگان وجود ندارد.

وی گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه از تاریخ  17 الی 26 تیرماه با در دست داشتن کد رهگیری و کد ملی به سایت www.telavat.com مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است گواهی‌نامه حافظان ۱۰ جزء، معادل مدرک دیپلم، گواهی‌نامه حافظان ۲۰ جزء معادل مدرک فوق‌دیپلم و گواهی‌نامه حافظان کل که درجه سه محسوب می‌شود، معادل مدرک لیسانس است، حافظان کل درجه‌دو، مدرک معادل با کارشناسی ارشد و حافظان کل درجه یک، مدرک معادل دکتری دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha