لغو پانزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3910304
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲

لغو پانزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در خراسان‌شمالی

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: پانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در استان لغو شد.

پانزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در خراسان شمالی لغو شدحمزه بابائی مقدم، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه پانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به علت شیوع کرونا لغو شده است، اضافه کرد: داوطلبان این آزمون کارت ورود به جلسه نیز دریافت کرده‌اند و مقرر بود که این آزمون در 27 تیرماه سال جاری برگزار شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این آزمون منوط به برگزاری آزمون سازمان سنجش در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری بود، اظهار کرد: 22 تیرماه اعلام شد که آزمون سازمان سنجش نیز لغو شده است و از همین جهت برگزاری پانزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن نیز لغو شده است.

بابائی‌مقدم با بیان اینکه زمان برگزاری این آزمون در حال حاضر مشخص نیست و با تصمیم ستاد ملی کرونا اعلام می‌شود، تاکید کرد: در خراسان شمالی 99 نفر در این آزمون شرکت کرده بودند و زمان برگزاری مجدد نیز با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha