محکومیت ترور آزاده فلسطینی از سوی نیروهای ملی و اسلامی فلسطین
کد خبر: 3910331
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸

محکومیت ترور آزاده فلسطینی از سوی نیروهای ملی و اسلامی فلسطین

نیروهای ملی و اسلامی در استان رفح فلسطین طی بیانیه‌ای ترور «جبر القیق»، آزاده فلسطینی، را محکوم کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از «سما نیوز»، گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای شهادت «جبر فضل القیق»، آزاده فلسطینی، را تسلیت گفتند و او را الگویی ملی در مبارزه‌ای‌ ارزشمند و فداکارانه با دشمن صهیونیستی دانستند.
 
این گروه‌ها از شهید جبر القیق و سایر شهدای مقاومت، که در انتفاضه‌ فلسطین به شهادت رسیدند، به عنوان تکیه‌گاهی برای سایر فلسطینیان و انقلاب فلسطین یاد کردند.
 
نیروهای‌ ملی فلسطین در بیانیه خود از دستگاه قضایی و دستگاه‌های ذی‌ربط خواستند که به اجرای قانون انقلابی فلسطین درباره مجازات قاتلان جنایتکار و اجرای حکم قصاص درباره آنها تسریع بخشند تا اینگونه جنایات بی‌شرمانه‌ای تکرار نشود و آرامش به خانواده‌ها و جامعه بازگردد.
 
در این بیانیه تأکید شده است که هرگونه تعرض به هریک از مبارزان فلسطینی تعرض به کل ملت فلسطین است و هرکس برای اجرای اینگونه اقدامات تلاش می‌کند، خود را در جهت خدمت به اشغالگران صهیونیست و برنامه‌های اشغالگرانه آنها قرار خواهد داد.
 
یادآور می‌شود، افراد مسلح ناشناس شامگاه یکشنبه، 22 تیرماه، «جبر القیق»، آزاده فلسطینی، را در رفح واقع در جنوب نوار غزه به ضرب گلوله ترور کردند. این افراد مسلح ناشناس، که سوار بر موتورسیکلت بودند، چندین گلوله به سمت القیق شلیک کردند. او از اعضای ارشد جبهه مردمی برای آزادی فلسطین محسوب می‌شد و پانزده سال در زندان‌های رژیم صهیونیستی محبوس بود.
انتهای پیام
captcha